Czy warto zdecydować się na prowadzenie Fanpage?

Agencja reklamowa i jej działania – remarketing

To, że każda agencja reklamowa ma szereg działań do zaproponowania w kwestii kampanii reklamowych, nie podlega żadnym wątpliwościom. Ważne jest jednak to, aby takie działania w odniesieniu do danej firmy były skuteczne. Jeśli mówimy tutaj o reklamie internetowej, a wspomnieć o niej w XXI wieku musimy, na pewno na nieco dłużej powinniśmy zatrzymać się przy działaniu, jakim jest remarketing. Czym w związku z tym jest taki remarketig? Przyjrzyjmy się jemu na przykładzie instytucji, jaką jest agencja reklamowa w Tychach.

Reklama bezpośrednia

Zanim przejdziemy do opisu remarketingu wspomnijmy o tym, że dziś o wiele bardziej firmy cenią sobie reklamę bezpośrednią skierowaną do klienta zainteresowanego jego ofertą, aniżeli do wszystkich, także i tych, którzy naszą firmą i jej produktami czy też usługami zainteresowani nie są.

Jeśli chodzi o remarketing, to jest to właśnie reklama bezpośrednia i tak agencja reklamowa w Tychach kieruję ja do klientów, którzy mieli styczność z ofertą danego klienta wcześniej. W jaki sposób agencja reklamowa w Tychach to realizuje?

Oferty na każdym kroku

Otóż każdy użytkownik, który znalazł się na danej witrynie, zostawia po sobie ślad w postaci plików cookies, a więc tak zwanych ciasteczek. Grzebiąc w kodzie, można go odnaleźć. W tym przypadku takie odszukanie użytkownika, który daną firmą był już zainteresowany, wiąże się z tym, że na różnych stronach zostają wyświetlane reklamy tej firmy. Bardzo możliwe, że ponownie się z nimi stykając, klient z oferty takiej firmy skorzysta.

1 thought on “Agencja reklamowa i jej działania – remarketing”

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *