Czym jest kampania remaraktingowa?

Czym jest kampania remaraktingowa?

O kampaniach reklamowych mówi się w dzisiejszych czasach naprawdę bardzo wiele i nie sposób się temu dziwić. Wszak na reklamy w każdym wydaniu jest dziś ogromny popyt. Nic też nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić, gdyż rosnąca konkurencja na rynku prowadzi do tego, iż firmy szukają coraz to nowszych i bardziej skutecznych sposobów na pozyskanie kolejnych klientów. Stąd też kampanie reklamowe są jak najbardziej niezbędne. Pozostaje jeszcze jedna kwestia doboru odpowiednich jej form. Przyjrzyjmy się zatem nowocześniejszym, choć wale nie najpopularniejszym formom reklamy, a więc kampaniom remarketingowym. Czym jest owa kampania remaraktingowa?

Poszukiwania zaginionego klienta

Warto na wstępie odnotować, że kampania remaraktingowa jest ściśle powiązana z marketingiem internetowym. To właśnie do niego się odwołuje. Polega natomiast na dotarciu drogą sieciową do klientów, którzy w przeszłości byli w jakimś stopniu zainteresowani naszymi produktami lub usługami. Pozostaje jednak pytanie, jak do takich klientów dotrzeć?

Ciasteczka

Każdy, nawet niezbyt biegły eksplorator sieci z pewnością słyszał o tak zwanych ciasteczkach. Są to pliki cookie, który każdy z nas po sobie zostawia. Określić moglibyśmy je jako ślad, po którym można do nas dotrzeć. Wielką rolę odgrywają tu programiści, którzy dokonują takich zmian w kodzie, że przeglądając strony internetowe, automatycznie w miejscach do tego przeznaczonych pojawiają się reklamy dotyczące odwiedzanego już przez nas przedsiębiorstwa. Dzięki temu kampania remaraktingowa nie daje potencjalnemu klientowi zapomnieć o interesujących go produktach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *