Czym jest kampania remarketingowa?

Czym jest kampania remarketingowa?

Czy słyszeliście Państwo o zabiegu, jakim jest remarketing? Z pewnością większość z was nie miała przyjemnostki poznać tego procesu od środka, choć na pewno już po jego nazwie zdajecie sobie sprawę z tego, z czym się on wiąże. I tak kampania remarketingowa to jeden ze sposobów reklamy, który jak się okazuje, niesie w sobie dodatnie wartości. Na czym w związku taka kampania remarketingowa polega?

Odnajdywanie zaginionych

Remarketing jest ściśle związany ze stroną internetową naszej firmy, która jest tutaj podstawą. I tak każdy przedsiębiorca chce, aby jego witryna była odwiedzana przez jak najszersze grono użytkowników, co jest oczywiste, bo dzięki temu możemy sprzedać większą liczbę produktów czy też usług. Jednakże nie każdy odwiedzający podejmuje taką decyzję. Wielu z tych, którzy mimo wyrażenia zainteresowana danym produktem z niego rezygnuje. I właśnie w takiej sytuacji pomocna będzie kampania remarketingowa, która dzięki plikom cookies pozwala takiego eksploratora sieci odnaleźć.

Reklama w szerokim zakresie

Wówczas taki użytkownik przeglądając różne strony internetowe, będzie spotykał się z reklamą pochodzącą z naszej firmy, która dotyczy wcześniej interesującego go produktu. Istnieje więc szansa, że zainteresuje się nim ponownie i dokona zakupu.

Kampanie remarketingowe są bardzo popularne ze względu na swój niski koszt. Wszystko dlatego, że płacimy tu za efekty, a więc nie za wyświetlanie reklam, ale ich bezpośrednie odsłony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *