Najlepsze polskie kampanie content marketingowe

Najlepsze polskie kampanie content marketingowe

Polska wcale nie odstaje od naszych zachodnich sąsiadów pod względem bardzo dobrze przeprowadzonych kampanii marketingowych. Zapraszamy Cię na małe podsumowanie najlepszych akcji content marketingowych w naszym rodzimym kraju.

 

Lidl i jego zdrowe odżywianie

 

Na pierwszym miejscu zdecydowanie możemy wyróżnić kampanię sklepu Lidl, która nosiła tytuł „Wielki powrót do szkoły z Pascalem i Okrasą”. Jednakże początki tejże kampanii sięgają jeszcze roku 2013, kiedy o to została wdrożona. Od tamtej pory jest bardzo ciepło przyjmowana zarówno przez samych konsumentów, jak i również ludzi zajmujących się na co dzień marketingiem. Jej główmy celem jest propagowanie zdrowego odżywiania wśród najmłodszych.

Warto powiedzieć, iż całość kampanii była realizowana za pomocą różnych środków. Można było znaleźć ciekawe materiały, które mogły okazać się szczególnie przydatne dla rodziców. Opisywały one dokładnie proces wprowadzania zdrowych nawyków w życie dziecka.

Ważnym elementem kampanii była także strona internetowa, gdzie zostały zamieszczone porady od Pani psycholog oraz wskazówki odnośnie komponowania przepisów i przykłady takowych.

 

Całość kampanii dopełniona została przez współpracę z blogerami, którzy mają również duży zasięg wśród swoich czytelników.

 

Organizacje pozarządowe – także stanęły na wysokości zadania

 

W tym przypadku przede wszystkim liczy się odpowiednie podejście i kreacja, bowiem przeważnie środki są ograniczone. Przykładem bardzo dobrej akcji może być kampania „Zostań wege na 30 dni”, którą zorganizowała Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva! Na stronie fundacji można było znaleźć specjalną zakładkę, która przenosiła do przygotowanych na potrzeby kampanii podstron. Zawierały one informacje o tym czym jest wegetarianizm i dlaczego warto przyjmować właśnie tą postawę. Akcja była promowana przez Facebook, jak i również bloga fundacji i odbiła się szerokim echem w sieci.

 

To jeszcze nie koniec…

 

Oczywiście świetnych akcji było jeszcze więcej i z cała pewnością będzie ich przybywało. Szacuje się, że w kolejnych latach wydatki firm na ten cel znacznie wzrosną, bowiem w tym są ukryte naprawdę duże zyski i można zaskarbić sobie przychylność potencjalnych klientów.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *